Niepozorny Niepozorny
1587
BLOG

"W. Cejrowski Sp. z o.o."

Niepozorny Niepozorny Polityka Obserwuj notkę 3

W mojej poprzedniej notce linkowałem do materiałów na youtube w których katolicy Wojciech Cejrowski i Szymon Hołownia to wykluczali się nawzajem z Kościoła, to znowu obiecywali sobie chodzenie do innych świątyń w celu uniknięcia konieczności podania sobie rąk na znak pokoju.

Dzisiaj wchodząc na swój blog odruchowo kliknąłem w przycisk odtwarzania wklejonego wideo. Ku mojemu wielkiemu (czyżby wielkiemu? ;) zdumieniu zamiast filmu zobaczyłem komunikat o treści Ten film wideo jest już niedostępny z powodu otrzymania roszczenia dotyczącego praw autorskich przez "W. Cejrowski" Sp. z o.o. Czyżby jednak nie był dumny ze swojego występu?

Jestem prawniczym dylatantem, ale zdziwiło mnie, że W. Cejrowski ma prawa autorskie do talk-showu nagranego przez religia.tv należące do koncernu ITI. Ale mniejsza z tym - z wytęsknieniem czekam, aż W. Cejrowski wejdzie na giełdę i będę sobie mógł kupić parę jego akcji.

PS: Na szczęście na youtube klipy lubią pączkować. Zaś link bezpośredni do jednego z trzech usuniętych materiałów - tutaj.

Aktualizacja (3.04.2010)

W komentarzach na Wykopie, gdzie notka znalazła się z tego co widzę na stronie głównej, znajdują się ciekawe informacje zdające się potwierdzać istnienie tworu "W. Cejrowski Sp. z o.o.". Mamy tam m. innymi link do sprawozdania z działalności spółki w 2006 roku. Prezes W. Cejrowski informuje o przedłużeniu korzystnej umowy wynajmu z obywatelem Wojciechem Cejrowskim w roku "bierzącym". Ach ci polscy biznesiści! :)

Niepozorny
O mnie Niepozorny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka